تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
رادنیور

رادنیور

رادنیوز

ویژگی های اصلی ماشین لباسشویی سامسونگ



بهترین آپشن های ماشین لباسشویی سامسونگ را با کمک کارشناسان واحد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ برای شما آماده کرده ایم تا با دانستن این ویژگی ها و آپشن ها گزینه بهینه و ارزشمندی را انتخاب کنید. متخصصان نمایندگی سامسونگ همیشه همراه شما هستند تا آسایش و رفاه کاربران را در هر زمینه ای تضمین کنند.

اگر به دنبال بهترین ماشین لباسشویی برای خود هستید، تحقیق کنید و به ویژگی ها و ویژگی های هر ماشین توجه کنید. باید بدانید که هنگام انتخاب هر ماشین لباسشویی، ظرفیت و قدرت شستشو تعیین کننده است.

این قطعات به خوبی برای تمیز کردن لباس ها خوب یا بد عمل می کنند. فناوری روز به روز در حال پیشرفت است تا زندگی ما را آسان تر کند. برندهای پیشرو مانند سامسونگ نه تنها راحتی مصرف کننده، بلکه صرفه جویی در زمان و انرژی را مهم ترین نکته در تولید لوازم خانگی می دانند. این خط‌مشی باعث می‌شود شرکت‌ها هر دقیقه هر روز ویژگی‌های جدیدی را به دستگاه‌ها اضافه کنند. دراین مقاله در رابطه با  تعمیر لباسشویی بوش با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است.

ویژگی های اصلی ماشین لباسشویی سامسونگ را بررسی کنید

ظرفیت اضافی تا بیش از 13 کیلوگرم

ظرفیت بالا یکی از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ است. این ویژگی در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند. به عنوان مثال ظرفیت ماشین لباسشویی Samsung Active DualWash بیش از 13 کیلوگرم است. این ویژگی باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان شما می شود و عمر موتور ماشین لباسشویی سامسونگ شما را افزایش می دهد.

ماشین لباسشویی دیجیتال اینورتر سامسونگ

موتورهای اینورتر دیجیتال نمونه دیگری از ویژگی های کلیدی ماشین لباسشویی سامسونگ هستند که مورد تایید کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ قرار گرفته اند. در موتورهای اینورتر دیجیتال از مکانیزمی استفاده می شود که در نتیجه نویز و لرزش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این امر منجر به کاهش سایش قطعات خودرو می شود.

از بین بردن لکه فیتور

عملکرد Stain Away با فناوری Bubble Wash لکه هایی مانند خون یا نوشیدنی ها و سایر لکه ها را از روی لباس شما پاک می کند و یکی از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ محسوب می شود.

استفاده از فناوری BubbleWash

فناوری BubbleWash دومین ویژگی برتر ماشین لباسشویی سامسونگ است که کارشناسان واحد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیز آن را تایید می کنند. در این فناوری، مواد ضدعفونی کننده قبل از شروع چرخه شستشو با آب و هوا ترکیب می شوند تا با این ترکیب بهینه به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنند و در نهایت در زمان و هزینه کاربر صرفه جویی شود. فناوری BubbleWash به مواد ضدعفونی کننده اجازه می دهد تا به پارچه لباس ها و لکه ها نفوذ کنند که به معنای شستشوی موثر در دمای پایین تر است.

برنامه کنترل هوشمند

قابلیت استفاده از اپلیکیشن Smart Checkout نمونه دیگری از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ است. این اپلیکیشن راهی ساده و آسان برای حل مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش بیاید در نظر گرفته می شود. پس از نصب اپلیکیشن Smart Checkout بر روی تلفن همراه خود می توانید به صورت بی سیم به ماشین لباسشویی خود متصل شوید. به این ترتیب این اپلیکیشن هر مشکلی که در ماشین لباسشویی سامسونگ پیش بیاید را شناسایی کرده و نحوه رفع آن را توضیح می دهد.

نرم افزار مدیریت هوشمند

برنامه Smart Control همچنین توانایی نظارت و ارزیابی عملکرد ماشین لباسشویی سامسونگ شما در داخل و خارج از خانه را با استفاده از یک شبکه بی سیم ارائه می دهد. این برنامه توسط کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به عنوان بهترین ویژگی ماشین لباسشویی سامسونگ توصیه می شود. این برنامه شروع یا توقف چرخه شستشو یا ایجاد تغییرات دیگر را آسان می کند.

نماینده سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ برای رفع نیازهای مختلف کاربران در فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ به کاربران خدمات رسانی می کند. این نمایندگی زیر نظر مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شد و خدمات و امکانات بسیار مفید و مناسبی را برای کاربران خود در نظر گرفت. کلیه خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ همراه با کارت گارانتی با کیفیت می باشد. برای اطلاعات بیشتر برای تعمیر بوش تماس بگیرید

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 5 بهمن 1402ساعت 8:26 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 2893 |

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «میشه از یادم بره واسه ی همیشه نه نمیتونم نمیشه»

متن آهنگ مجید خراطها میشه از یادم بره واسه ی همیشه نه نمیتونم نمیشه

ﻣﮕﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻪ دﻟﺶ ﺗﻨﮓ ﻧﺸﻪ ﻳﻜﺒﺎرم ﻳﺎ ﻧﺪوﻧﻪ ﺷﺐ ﺑﻴﺪارﻳﺎﺷﻮ ﺑﻴﺪار

ﻣﮕﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺣﺴﻰ ﺑﻢ ﻧﺪاﺷﺘﻪ از اول ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﻣﻦ ﭘﻴﺎﻣﺎﺷﻮ ﻫﻨﻮز دارم

ﻣﻴﺸﻪ از ﻳﺎدم ﺑﺮه واﺳﻪ ی ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ

 

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «میشه از یادم بره واسه ی همیشه نه نمیتونم نمیشه»

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402ساعت 17:30 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 49 |

تفاوت فایروال نرم افزاری و سخت افزاری در چیست؟ به زبان ساده

 

 

تفاوت فایروال سخت افزاری ( Hardware Firewall ) و فایروال نرم افزاری ( Software Firewall ) در چیست؟ در اصطلاح کامپیوتری واژه فایروال به سیستمی اطلاق می شود که شبکه خصوصی یا کامپیوتر شخصی شما را در مقابل نفوذ مهاجمین ، دسترسی های غیرمجاز ، ترافیک های مخرب و حملات هکری خارج از سیستم شما محافظت می کند . فایروال ها می توانند ترافیک ورودی به شبکه را کنترل و مدیریت کرده و با توجه به قوانینی که در آنها تعریف می شود به شخص یا کاربر خاصی اجازه ورود و دسترسی به یک سیستم خاص را بدهند . مثلا شما می توانید برای فایروال خود که از یک شبکه بانکی محافظت می کند با استفاده از قوانینی که در آن تعریف می کنید بخواهید که به کاربر X در ساعت Y اجازه دسترسی به کامپیوتر Z را که درون شبکه داخلی شما قرار دارد را بدهد .تفاوت فایروال نرم افزاری و سخت افزاری ، قوانینی که در یک فایروال وجود دارد بر اساس نیازمندی های امنیتی یک سازمان تعیین می شود . برای مثال اگر فایروال بر اساس قوانینی که در آن تعیین شده تشخیص دهد که ترافیکی که از آن عبور می کند برا شبکه مضر است ، بلافاصله آنرا بلوکه می کند و از ورود آن به شبکه جلوگیری به عمل می آورد . روش هایی که یک فایروال توسط آنها ترافیک را مدیریت می کند به ترتیب روش فیلترینگ بسته یا Packet Filtering ، پروکسی سرور ‌و یا Stateful Inspection هستند . فایروال ها می توانند هم بصورت نرم افزاری و هم بصورت سخت افزاری وجود داشته باشند اما نقطه ایده آل یک فایروال ، یک فایروال ترکیبی سخت افزاری و نرم افزاری است .

 

تفاوت فایروال نرم افزاری و سخت افزاری در چیست؟ به زبان ساده

 

فایروال های سخت افزاری معمولا بصورت زیر ساخت هایی هستند که توسط شرکت های تولید کننده بر روی بورد های سخت افزاری نصب و راه اندازی شده اند و معمولا در قالب یک روتر در شبکه فعالیت می کنند ، یک روتر نیز می تواند در یک شبکه به عنوان یک فایروال سخت افزاری فعالیت کند . یک فایروال سخت افزاری می تواند بصورت پیش فرض و بدون انجام هرگونه تنظیمات اولیه در حد مطلوبی از ورود داده ها و ترافیک ناخواسته به شبکه محافظت کرده و اطلاعات ما را ایمن نگه دارد .آموزش نتورک پلاس دوره اول است ، اینگونه فایروال های معمولا در قالب فیلترینگ بسته یا Packet Filtering فعالیت می کنند و Header های مربوط به مبدا و مقصد ( Source & Destination) بسته ها را به دقت بررسی کرده و در صورتیکه که محتویات بسته با قوانینی که در فایروال انجام شده است مقایرت داشته باشد بلافاصله از ورد آن به شبکه جلوگیری کرده و آنرا بلوکه می کند . بسته اطلاعاتی در صورتیکه مقایرتی با قوانین موجود در فایرول نداشته باشد به مقصد مورد نظر هدایت خواهد شد . راحتی کار با فایروال های سخت افزاری این است که هر کاربر ساده ای ممکن است براحتی بتواند آنرا در شبکه قرار داده و از تنظیمات پیشفرض انجام شده در آن استفاده کند ، تنها بعضی از تنظیمات پیشرفته امنیتی در اینگونه فایروال ها هستند که نیاز به داشتن دانش تخصصی فراوان برای انجام دادنشان دارند .

 

تفاوت فایروال نرم افزاری و سخت افزاری در چیست؟ به زبان ساده

 

اما این را در نظر داشته باشید که فایروال های سخت افزاری می بایشت توسط یک کارشنان متخصص امنیت آزمایش شده تا از کارکرد آنها اطمینان حاصل شود . فایروال های سخت افزاری بار ترافیکی و لود کاری کمتری برای شبکه ایجاد می کنند و طبیعتا سرعت و کارایی بهتری در شبکه دارند اما از نظر هزینه بیشتر از فایروال های نرم افزاری هزینه دارند .فایروال های نرم افزاری در حقیقت نرم افزار هایی هستند که بر روی سیستم عامل ها نصب شده و ترافیک ورودی و خروجی به شبکه یا سیستم عامل را کنترل می کنند . اینگونه فایروال های بیشتر استفاده های خانگی و سازمان ها و شرکت های کوچک و متوسط را به خود اختصاص داده اند . آموزش لینوکس دوره مکمل است. فایروال های نرم افزاری سیستم ها را از خطرات معمولی که در اینترنت وجود دارند اعم از دسترسی های غیر مجاز ، ترجان ها و کدهای مخرب ، کرم های کامپیوتری و بسیاری دیگر از این موارد حفاظت می کنند . اکثر اینگونه فایروال ها به کاربارن این قابلیت را می دهند که بتوانند برای به اشتراک گذاشتن منابع خود از جمله پرینتر و پوشه ها در قوانین فایروال تغییرات دلخواه خود را اعمال کرده تا بتوانند از امکاناتی که مد نظر دارند استفاده و بهره کافی را ببرند . در برخی اوقات فایروال های نرم افزاری ابزارهای جانبی را در اختیار ما قرار می دهند که توسط آنها میتوانید تنظیمات محرمانگی و فیلترینگ خاصی را برای خود یا کاربران دیگر اعمال کنید .

 

تفاوت فایروال نرم افزاری و سخت افزاری در چیست؟ به زبان ساده

 

اینگونه فایروال ها در دو نوع شبکه ای و تک محصولی ارائه می شوند ، فایروال های نرم افزاری تحت شبکه می توانند یک شبکه را تحت کنترل خود گرفته و از آن محافظت کنند اما فایروال های تک محصولی صرفا بر روی یک سیستم عامل نصب می شوند و می توانند از آن محافظت کنند ، تصور کنید که شما 200 کامپیوتر در شبکه خود داشته باشید و بخواهید از یک محصول فایروال تک محصولی استفاده کنید !!! 200 بار نصب بر روی کلی شبکه می تواند بسیار طاقت فرسا و مشکل یاشد .

 

تنوع فایروال های نرم افزاری بسیار زیاد است اما همیشه در نظر داشته باشید که بهترین فایروال نرم افزاری فایروالی است که ضمن اینکه در پس زمینه یا Background‌ سیستم شما فعالیت کند از کمترین منابع سیستمی استفاده کند و بار سیستم را زیاد نکند . فایروال های نرم افزاری ترافیک و لود کاری بیشتری در شبکه ایجاد می کنند اما به نسبت فایروال های سخت افزاری از هزینه قابل قبولتری برخوردارند .

خلاصه :

 

·         فایروال های سخت افزاری بصورت ابزارهایی بر روی برد های سخت افزاری نصب شده اند ، روتر نیز می تواند در نقش یک فایروال عمل کند .

·         فایروال های نرم افزاری ، برنامه هایی هستند که بر روی هر سیستم عامل می توانند نصب شده و شروع بکار کنند و هم بصورت شبکه ای و هم بصورت تک محصولی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند .

·         بصورت پیشفرض شما می تواند از تنظیمات پیشفرض فایروال های سخت افزاری و نر م افزاری برای محافظت از شبکه خود استفاده کنید .

·         فایروال سخت افزاری نیز در حقیقت نوعی فایروال نرم افزاری میتواند باشد که بر روی یک برد سخت افزاری نصب شده است.

·         فایروال های سخت افزاری سرعتت و کارایی بیشتری نسبت به فایروال های نرم افزاری دارند .

·         هزینه پیاده سازی و استفاده از فایروال های نرم افزاری بسیار کمتر از فایروال های سخت افزاری است.

·         برای داستن بهترین کارایی در شبکه همیشه می بایست از اینگونه فایروال های بصورت ترکیبی استفاده کرد .

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 15 دی 1402ساعت 14:33 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 32 |

علائم ناراحتی قلبی که هرکس باید بشناسد

ناراحتی قلبی یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مسائل سلامتی است که به عنوان یک عارضه قلبی و عروقی شناخته می‌شود. این وضعیت پاتولوژیک، در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع، می‌تواند منجر به عوارض جبران‌ناپذیری برای سلامت فرد گردد. به همین دلیل، آگاهی از علائم ناراحتی قلبی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این مقاله، ما به شما علائمی که هر فرد باید در مورد ناراحتی قلبی بشناسد، معرفی خواهیم کرد.

علائم انواع بیماری قلبی چیست؟ چگونه می‌توان ناراحتی قلبی را تشخیص داد؟

علائم ناراحتی قلبی

علائم ناراحتی قلبی می‌توانند به گونه‌های مختلفی در افراد ظاهر شوند و باید به اهمیت و شدت آنها توجه شود. در ادامه، علائم مهمی که هرکس باید در مورد ناراحتی قلبی بشناسد، توضیح داده شده است:

1. ناراحتی قفسه سینه:

   - درد یا فشار در قفسه سینه ممکن است به عنوان یکی از نشانه‌های اصلی ناراحتی قلبی ظاهر شود. این درد معمولاً به صورت فشار یا سوزشی در ناحیه قلبی احساس می‌شود.

2. حالت تهوع، سوء هاضمه، سوزش سر دل یا درد معده:

   - افراد ممکن است احساس تهوع، سوزش سر دل، سوء هاضمه یا درد در ناحیه معده داشته باشند. این ممکن است به علت عدم عملکرد صحیح قلب باشد.

3. درد گسترش یافته به سمت بازو:

   - درد قفسه سینه ممکن است به سمت بازوها، به خصوص بازوی چپ، گسترش یابد. این می‌تواند نشانه ناراحتی قلبی باشد.

4. احساس گیجی یا سبکی سر:

   - افراد ممکن است احساس گیجی، سبکی سر یا از دست دادن تمرکز روی کارهای روزمره کنند. این ممکن است نشانه اختلالات قلبی باشد.

5. درد گلو یا فک:

   - درد گلو یا فک نیز ممکن است همراه با ناراحتی قلبی ظاهر شود و باید توجه شود.

6. خستگی زودرس:

   - افراد ممکن است به صورت غیرمعمول خستگی و ضعف زودرس را تجربه کنند که ممکن است به ناراحتی قلبی ارتباط داشته باشد.

7. خروپف:

   - افراد ممکن است خروپف (احساس نبض نامنظم یا بی‌قراری در قلب) را تجربه کنند که نشانه اختلالات قلبی باشد.

8. تعریق:

   - تعریق زیاد، به خصوص تعریق سرد، می‌تواند نشانه ناراحتی قلبی باشد.

9. سرفه‌های ادامه‌دار:

   - سرفه‌های مداوم و بدون دلیل قابل توجه ممکن است به ناراحتی قلبی اشاره داشته باشند.

10. تورم مچ پا:

    - تورم یا ورم مچ پاها ممکن است نشانه عدم عملکرد قلب باشد.

11. ضربان قلب نامنظم:

    - تغییرات نامنظم در ضربان قلب، به خصوص ضربان سریع یا آهسته، نمایانگر مشکلات قلبی می‌باشد.

در صورت تجربه هر یک از این علائم، بهتر است به سرعت به پزشک مراجعه کنید چرا که ناراحتی قلبی می‌تواند وضعیت جدی باشد و نیاز به اقدامات پزشکی فوری داشته باشد. همچنین، اهمیت تشخیص زودرس و درمان ناراحتی قلبی نمایانگر اهمیت اطلاعات و آگاهی در مورد علائم این بیماری است.

 

سخن پایانی

در انتهای این مقاله، به یادآوری می‌کنیم که سلامت قلبی یکی از مهم‌ترین اصول سلامت فردی است. علائم ناراحتی قلبی نباید نادیده گرفته شوند و هر گونه تغییرات غیرعادی در حالت سلامت قلبی باید به جدیترین شکل مورد بررسی و ارزیابی پزشکی قرار گیرند. اطلاعات و آگاهی در مورد این علائم، ابزاری برای حفاظت از سلامت قلبی ماست.

به نقل از: https://ghalbmagazine.ir/

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1402ساعت 8:21 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 43 |

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «این سکوت چشمام به نفعته»

متن آهنگ این سکوت چشمام به نفعته میثم ابراهیمی

این سکوت چشمام به نفعته خودت میدونی که قلبم طرفته
ولی عاشقی همینه کسی به پای کسی نمیشینه
میدونم عشقم خاطره میشه برات
تو که نمیدونی دل عاشق منو میسوزونی میدونم نمیمونی
یه روزی میری میدونم که یه روز حرفتو پس میگیری
با اینکه من هنوز مراقب این عشقم
من و تو آخر قصه جدا میشیم از دل هم نمیتونی بمونی پای دلم
تو منو میسپری آخرش عشقم دست خودم از همین میترسم
میدونم که یه روز صبح که بیدار بشم نیستی پیشم
نذار که بیشتر وابسته بشم
مطمئنم تو یه کاری میدی عشقم دست دلم
بیخودی نیست ترسم
یه طرف قلبت یکی دیگس یه بار دیدم توی دستات ازش یه عکس
واسم بدترین عذابه کاشکی بیدار شم ببینم یه خوابه
آخه هنوزم دوست داره تورو دلم
راهی نمیمونه واسه قلب این عاشق دیوونه
واست یکی دیگه عزیزه عزیزم من فقط تنها یه گوشه ی زندگیتم
دیر یا زود میگذری از رو دلم عشقم

 

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «این سکوت چشمام به نفعته»

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 24 آذر 1402ساعت 7:41 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 56 |

adf یا تغذیه اتوماتیک اسناد در ماشین های اداری چیست؟

ADF یا فهرست خودکار اسناد چیست؟

ماشین‌های اداری طی سال‌ها راه طولانی را پیموده‌اند. تولید کنندگان به طور مداوم در حال ایجاد تجهیزات جدید هستند تا کار شما را آسان تر کنند. ADF یا Automatic Document Feeder یکی از این وسایل است.

در این مقاله به بررسی مزایای تغذیه خودکار اسناد در پرینترها، دستگاه های کپی و اسکنر می پردازیم تا ببینیم این قابلیت چقدر می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. ابتدا باید ببینیم ADF چیست و چگونه به سرعت کار روی این دستگاه ها برای فرآیندهای چاپ، کپی، اسکن و فکس کمک می کند.

مخفف ADF چیست و چه کاربردی دارد؟

ADF مخفف Auto Document Feeder است و بخشی از یک چاپگر، دستگاه کپی یا اسکنر چند منظوره است که یک پشته کاغذ را می پذیرد و سپس به طور خودکار آن را تغذیه می کند و به کاربر امکان می دهد هر صفحه را بدون نیاز به تغذیه دستی کاغذ به صورت جداگانه برای چاپ، اسکن، کپی چاپ کند. یا فکس کردن

برای درک بهتر تغذیه کاغذ خودکار چیست و چگونه از آن استفاده می شود، یک مثال کار می آوریم. فرض کنید باید تعداد زیادی سند را با سرعت بالا پرینت، کپی، اسکن یا فکس کنید. همچنین می توانید از هر دو طرف درخواست تأیید این اسناد را بدهید. اگر این کارها را به صورت انفرادی انجام دهیم زمان می برد و برای انجام آن به انرژی و حوصله زیادی نیاز داریم. قبلاً این کارها بسیار کند و خسته کننده بودند.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه چیز با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود و در عین حال بسیار ساده تر و راحت تر است. یکی از این فناوری ها وجود توابع ADF در کامپیوترهای اداری است. این فناوری در پرینترهای چند منظوره، دستگاه های کپی و اسکنر تعبیه شده است.

آیا ADF در پرینترها، اسکنرها و دستگاه های کپی ضروری است؟

پاسخ این سوال می تواند بله یا خیر باشد و کاملاً به مصرف و میزان مصرف شما بستگی دارد. اگر در یک شرکت بزرگ کار می کنید و از کاغذ زیادی استفاده می کنید، به یک ADF برای چاپگر، اسکنر و دستگاه کپی خود نیاز دارید. با این حال، اگر از دستگاه خود در خانه یا برای کارهای کوچک و کوچک استفاده می کنید، ممکن است نیازی به ADF نداشته باشید.

نحوه عملکرد ADF در چاپگرها، دستگاه های کپی و اسکنر اسناد

ADF قطعه سخت افزاری است که در چاپگرها، اسکنرهای اسناد و دستگاه های کپی نصب می شود. این بخش شامل یک سینی کاغذ با ظرفیت محدود می باشد. به طور معمول، این منبع شامل بیست تا پنجاه ورق کاغذ در دستگاه های مختلف است.

برای استفاده از ADF یا تغذیه خودکار اسناد، کاغذ را در سینی قرار دهید و دکمه دستگاه را فشار دهید تا کاغذ به طور خودکار تغذیه شود. با این کار چاپ، اسکن یا فکس شروع می شود.

همه چیز خیلی ساده ساخته شده است. دستگاه کار را به صورت خودکار انجام می دهد و نیازی به بارگذاری هر صفحه در دستگاه و کپی، پرینت یا اسکن یک به یک نیست. استفاده از این فناوری در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند، به خصوص اگر کاغذ زیادی داشته باشید.

سپس متوجه شدیم که ADF یا تغذیه خودکار اسناد در پرینترها، اسکنرهای کاغذ و دستگاه های کپی در بالای دستگاه قرار دارد و وظیفه آن هدایت و انتقال اسناد به دستگاه است تا وظایف انجام شود. به یک برنامه و روش بطور خودکار. در واقع بدون این فناوری، ما باید همه کارها را با دست انجام دهیم.

سینی ADF در پرینترها و دستگاه های کپی

تا به حال گفته‌ایم که تغذیه خودکار اسناد (ADF) بخشی از یک چاپگر، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس یا اسکنر است که کاغذ را وارد دستگاه می‌کند و دستگاه آن را تغذیه می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به چاپ، اسکن یا کپی کند. یک مقدمه .

سینی ADF بسته به اندازه دستگاه اندازه های مختلفی دارد. در سایز کوچک و کم حجم بین پانزده تا بیست و پنج صفحه و در سایز بزرگ بین سی صفحه پنج تا پنجاه صفحه را پشتیبانی می کند. با ویژگی ADF در دستگاه های کپی و چاپگر آشنا شدیم. در مرحله بعد، ممکن است بپرسید، آیا می توان از ADF روی اسکنرها استفاده کرد؟

از ADF برای اسکن اسناد استفاده کنید

اسکنرهای برگه که اسکنر اداری نیز نامیده می شوند، ابعاد کوچک تری نسبت به اسکنرهای تخت دارند. در این نوع اسکنر، سند یا تصویر روی صفحه اسکن قرار نمی گیرد بلکه به صورت گروهی در تغذیه کننده خودکار اسناد اسکنر (ADF) قرار می گیرد و می توان به صورت موازی اسکن کرد، اما ممکن است کیفیت بیش از حد از بین برود. یک اسکن را با یک اسکنر تخت از دست ندهید.

با ADF، می توانید چندین صفحه از یک سند را اسکن کرده و آن را به عنوان یک فایل PDF در رایانه خود ذخیره کنید. اسکنر صفحات در حال ویرایش را نمایش می دهد تا بتوانید در حین اسکن صفحات پیش نمایش، آنها را در صورت لزوم مرتب کنید، آنها را بچرخانید یا حذف کنید.

ADF یک طرفه و ADF دو طرفه

کاربردی که در چاپگرهای چندکاره باید روی آن تمرکز کنیم، ADF است که یک گذر یا دو طرفه است. در دستگاه تغذیه دو طرفه ابتدا یک طرف آن اسکن می شود و سپس دستگاه به طور خودکار تمام برگه ها را به فرمت پشت و جلو تبدیل می کند و طرف دیگر را نیز اسکن می کند. این کار به همان صورت و به صورت خودکار برای تعداد برگه هایی که سفارش می دهید انجام می شود.

اگر دستگاه یا تغذیه خودکار سند یک طرفه است، می توانید برگه ها را فقط در قالب یک طرفه کپی، چاپ یا اسکن کنید. البته ADF یا Automatic Document Feeder در پرینترها و دستگاه‌های کپی دوطرفه بسیار سریع‌تر، ارزان‌تر، بهتر و آسان‌تر است. برخی از پرینترها و دستگاه های کپی دارای تغذیه خودکار اسناد و اسکنر تخت هستند، بنابراین می توانید از هر دو روش استفاده کنید.

می توانم بپرسم آیا اسکنر تخت می تواند ADF هم داشته باشد؟ پاسخ این پرسش "بلی" است. اسکنر مسطح اچ پی یک اسکنر تخت با یک فیدر است که قادر به اسکن دسته ای است.

اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از ADF

قبل از استفاده از تغذیه کننده اسناد، موارد زیر را بررسی کنید:

جوهر روی سند کاغذی خشک شده است.

سند هیچ سوراخ، پارگی، چین و چروک یا چیزی به آن چسبیده نیست.

کاغذ به منگنه یا هر چیزی که می تواند به فیدر آسیب برساند متصل نیست.

سند یک فرم چند بخشی یا سند صحافی نیست.

کاغذ دیگر لایه کربنی ندارد.

هیچ بخش بریده ای در سند وجود ندارد.

برگه های عکس یا آثار هنری با ارزش ویژه را در فیدر خودکار قرار ندهید استفاده نادرست از یک سند می تواند باعث خراش یا آسیب تصادفی شود هنگام اسکن اسناد رنگی با کیفیت بالا، توصیه می کنیم ADF را باز کرده و برگه ها را به صورت جداگانه روی شیشه اسکنر اسکن کنید یا از اسکنر تخت استفاده کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله در مورد ADF یا تحویل خودکار فایل به چاپگرها، اسکنرها و دستگاه های کپی صحبت می کنیم. این فناوری جدید به شما کمک می‌کند بدون نیاز به قرار دادن برگه‌ها، چاپ، اسکن یا کپی کنید. این قابلیت در دستگاه های مختلف به صورت برق رسانی خودکار یک طرفه و دو طرفه وجود دارد. به این ترتیب در زمان و انرژی شما صرفه جویی می شود و همه چیز به راحتی آماده می شود. برای مشاهده انواع ماشین های اداری از طریق لینک زیر به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه نمایید.

 

اطلاعات بیشتر: https://avafarhang.com/adf/

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 16 مهر 1402ساعت 10:14 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 65 |

بزرگترین افسانه درباره واکسن هپاتیت افشا شد

 

 

در 95 درصد افراد بالغی که به هپاتیت ب حاد مبتلا هستند نیازی به درمان وجود ندارد. واژه هپاتیت به آسیب کبدی و التهاب این ارگان اشاره دارد. آب این میوه دارای کالری بسیار بالا بوده و دارای خواص متعددی از جمله رفع دل درد کودکان افزایش فشار خون در کسانی که دچار افت فشار هستند و مقاوم سازی لثه و مؤثر در بند آوردن خونریزی لثه میباشد، برگ این درخت دارای خواص طبی فراوان میباشد. وی افزود: هپاتیت B از طریق جلدی منتقل می شود و اغلب حاصل تماس جنسی، مصرف تزریقی مواد، مادر به نوزاد یا احتمال انتقال خون است، می توان از این هپاتیت نیز با واکسن پیشگیری کرد. بعد از پایان درمان هپاتیت ب نیز مانیتور ادامه خواهد داشت تا از عدم عود عفونت اطمینان حاصل گردد. درمان هپاتیت ب نباید بدون مشورت با پزشک متوقف شود زیرا در برخی موارد ویروس سریع عود می کند و سبب ایجاد آسیب شدید کبدی می گردد. 4- سطوح آنتیبادی ضد HCV در برخی از بیماران سرانجام به زیر سطوح قابل سنجش سقوط می کند. آزمایش HCV RNA باید در موارد زیر انجام شود: - افرادیکه تست آنتیبادی مثبت دارند. آنالوگ های نوکلئوتیدی داروهای خوراکی هستند که در درمان هپاتیت ب نقش دارند.

نقش بیوپسی در عفونت HCV چیست؟ ویروس هپاتیت ب می تواند تا مدت ها دور از بدن زنده باقی بماند بنابراین تماس با وسایل آلوده اعم از مسواک و یا تیغ ریش تراش نیز می تواند در انتقال هپاتیت ب نقش داشته باشد. باید بدانید که امکان ابتلای دوباره به این بیماری وجود ندارد .ولی اگر فرد دربدو تولد به این بیماری دچار شود ممکن است بهبود نیابد.هپاتیت ب قابل درمان نیست و نیز داروی خاص و درمانی برای ان وجود ندارد بیشتر مبتلایان بعد از ابتلا به هپاتیت مجدد بهبودی را تجربه میکنند ولی اگر این بیماری مزمن باشد راهی برای درمان ممکن است وجود نداشته باشد . 7- بهبود عملی عفونت که با منفی شدن پایدار HCV RNA نشان داده می شود، ممکن است درکمتر از 15 درصد بیماران واقع شود و علاوه بر آن HCV RNA ممكن است در نسج کبد قابل اندازه گیری باشد. زمانی که درمان شروع می شود، هیستولوژی اولیه کبدی بعنوان پایه (baseline) می تواند در تصمیمگیری برای تنظیم دارویی در بیمارانی که اثرات و عوارض جانبی را تجربه کردهاند، کمک نماید. اگرچه بیوپسی کبد در بسیاری از بیماران مبتلا به عفونت مزمنHCV قبل از آغاز درمان انجام می شود، اما سودمندی بیوپسی روتین مورد بحث دکتر زنان و زایمان تهران و مناقشه است.

برآورد می شود بیش از 250 میلیون نفر در سر تا سر جهان به هپاتیت ب مبتلا هستند و بالغ بر 500000 نفر نیز جان خود را در اثر این بیماری از دست می دهند. وی، هپاتیت B ،C را دو فرم شایع این بیماری دانست و گفت: از آنجایی که هپاتیت B درمان نداشته و درمان ها صرفاً درمان نگهدارنده می باشند، از سال ۷۶ در برنامه واکسیناسیون کشوری واکسن هپاتیت B اضافه شد و هر ساله نیز گروههای پرخطر از جمله دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی، پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی، پرسنل خدمات شهری، آتش نشان ها و طبق آخرین اعلامیه وزارت بهداشت تمامی زندانیان، بیماران مبتلا به دیابت، فشار خون، انواع بیماران دیالیزی، افرادی که سابقه جراحت در جبهههای جنگ داشته، آرایشگران علی الخصوص آرایشگاه های زنانه، علیه هپاتیت B، واکسینه می شوند. 3- تست مثبت الایزا برای anti HCV افرادی که از عفونت پاک شده اند را از کسانیکه عفونت مزمن دارند تشخیص نمی دهد. آزمایشهای anti HCV-Elisa بعد از 8 هفته پس از برخورد با ویروس مثبت می شوند. در بیماری غیرمشخص کبدی که در آنها تست anti HCV منفی است. حتی در بیمارانی که در سرم آنها منفی شده است، هرچند که اهمیت کلینیکی این مسئله چندان مشخص نیست.

از خود میوه، هستهها، برگها و حتی تنه درخت برای موارد دارویی هم میشود استفاده کرد. افراد مبتلا به بیماری هپاتیت مزمن می توانند این ویروس را به دیگران منتقل کنند، حتی اگر هیچ علامتی نداشته باشند. بسیاری از افراد مبتلا به ویژه افراد کم سن و سال علایم کمی دارند یا هیچ علامتی ندارند. به گزارش یاهو نیوز، در سال گذشته توت فرنگی ارگانیک تازه به عنوان منبع شیوع چند ایالتی هپاتیت آ در امریکا شناخته شد. سابقه و هدف: با توجه به شیوع هپاتیت B و عوارض ناشی از بیماری و اهمیت پیشگیری از آن در سطح گسترده و با توجه به گزارشات ضد و نقیض در مورد میزان اثربخشی واکسن هپاتیت B به روش داخل جلدی و با توجه به عدم گزارش و یا لااقل عدم دسترسی به سابقه ای تحقیقاتی از آن در کشور و به منظور مقایسه تاثیر تزریق واکسن هپاتیت B به روش های داخل عضلانی و داخل جلدی این تحقیق بر روی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کاشان در سال 76-1375 انجام شد. فقط تعدادی از افراد مبتلا به هپاتیت B علائم بیماری را معمولا ۲ یا ۳ ماه پس از قرار گرفتن در معرض ویروس هپاتیت B نشان می ­دهند. تحقیقات زیادی انجام شده است که نشان میدهد آلیسین موجود در سیر میتواند با اصلاح رژیم غذایی به بهبود سرطان کبد غیر الکلی (NAFLD) کمک کند.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 25 مرداد 1402ساعت 14:45 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 26874 |

آهنگ زانیار خسروی به نام «حسودیم میشه»

 متن آهنگ زانیار خسروی حسودیم میشه

حسودیم میشه به بارون که آروم میشینه رو گونه هات!♫!

اما من جایی نداشتم واسه گریه رو شونه هات!♫!

حسودیم میشه به باد که هرجا بخواد عطرتو میبره!♫!

اما من چی حتی خیالمم از ذهنت نمیگذره!♫!

همه زندگیمو گرفتی بهم یه دنیا غم دادی!♫!

حسودی میکنم به اینکه بدون من بیشتر از همیشه شادی!♫!

وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره!♫!

وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره!♫!

وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره!♫!

وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره!♫!

 

 

 

حسودیم میشه به آینه که هر روز چشماتو میبینه!♫!

این روزا کی باهات میخنده کنارت میشینیه!♫!

حسودیم میشه که با غریبه قسمت کردی!♫!

خوب باهات گرم میگیره بد باهام سردی!♫!

خوش به حالت که خوشحالی خوش به حالت که آزادی!♫!

حسودی میکنم به اینکه بدون من بیشتر از همیشه شادی!♫!

وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره!♫!

وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره!♫!

وقتی رفتی واست یه آرزو کردم اینکه دنیا بهتریناشو سر راهت بذاره!♫!

وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت آخه فکر میکردم که برمیگردی دوباره!♫!

 

آهنگ زانیار خسروی به نام «حسودیم میشه»

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 17 مرداد 1402ساعت 12:17 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 70 |

راه اندازی کافی شاپ با حداقل سرمایه و سود بالا


اگر همیشه آرزوی افتتاح یک کافی شاپ را داشتید، اما نمی دانستید برای این کار به چه چیزی نیاز دارید، با این مقاله همراه باشید. مهم نیست که کارمند اداری، بازنشسته، کارآفرین جوان هستید یا می خواهید با خانواده خود کسب و کاری راه اندازی کنید، کافی شاپ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

تهیه قهوه یکی از بی فکرترین مشاغلی است که همیشه مشتریان خود را دارد. مهمترین چیز تهیه یک برنامه سرمایه گذاری و آماده شدن برای ورود به دنیای قهوه است.

کافی شاپ شما می تواند مکانی شود که مردم برای استراحت، گذراندن وقت با دوستان یا خانواده، صرف ناهار یا کار بر روی آخرین پروژه خود می روند. با دنبال کردن مراحل زیر در مورد نحوه راه اندازی کافی شاپ می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برای راه اندازی یک کافه به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای راه اندازی یک کافه مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اولیه راه اندازی کافی شاپ، این مهارت های مدیریتی کارآفرین است که جلب توجه می کند. این شامل همه چیز از مهارت های مدیریت منابع تا مهارت های مدیریت کسب و کار شما می شود. ضمناً نکات فوق در تهیه یک بودجه خوب نمود پیدا می کند. و یک بودجه واقع بینانه برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است.

در این مرحله اول، برای افتتاح کافی شاپی که بتواند هزینه های اولیه شما را پوشش دهد، باید سرمایه کمی یا سرمایه اولیه داشته باشید. برای این کار، می توانید به یک بنیاد یا حمایت مالی از دوستان و خانواده تکیه کنید.

راه اندازی یک کافی شاپ در این مرحله بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا بودجه واقعی را برای شروع رویداد خود دریافت کنید. در اینجا باید تمام عناصر تشکیل دهنده کسب و کار شما را مطالعه کنید. شروع از تحقیقات بازار، کارکنان، منوها، مبلمان و عناصر دیگر. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

تحقیقات بازار

برای راه اندازی کافی شاپ و تعیین بودجه خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

چند کافه در اطراف شما وجود دارد و چگونه می خواهید منحصر به فرد باشید؟

مشتریان شما چه نوع غذایی در منو را بیشتر دوست دارند؟

تم و دکوراسیون شما چیست؟

کسب و کار شما چند متر مربع خواهد بود و هزینه اجاره آن چقدر است؟

کارمندانی که برای راه اندازی کسب و کار خود به آنها نیاز دارید.

نوع قهوه

اولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید این است که چه نوع نوشیدنی و غذا در کافه تریا شما سرو می شود، چه اقلامی در منوی شما خواهد بود و اگر نیاز به سرو غذا در کافه تریا دارید، همه اقلام در حد بودجه اولیه و بودجه شما هستند. دستگاه موثر خواهند بود.

منو

برای طراحی یک منوی خوب، باید از کافه های زیادی دیدن کنید و ببینید مردم چه چیزهایی را دوست دارند، به خصوص در منطقه ای که کافه خود را راه اندازی می کنید. در محیط دانشگاه پیتزا و فست فود زیاد مصرف می شود در حالی که در محیط اداری غذاهای کامل (سوپ، سالاد، پیش غذا، دسر) سفارش می دهند.

محل

کافه‌ها همه جا هستند، از مغازه‌ها در مراکز خرید، میدان‌های شهر کوچک، و کتاب‌فروشی‌ها گرفته تا مکان‌های هنری مانند تئاتر یا موزه. بنابراین، این عوامل برای انتخاب یک مکان خوب ضروری هستند:

تعداد زیادی مشتری

دسترسی آسان

دید برای افرادی که از جاده عبور می کنند.

این حجم برای وسایل کافه شما و حداقل 3 یا 4 میز با صندلی برای مشتریان است.

اگر بودجه کمی دارید، به دنبال مکانی باشید که اجاره آن خیلی بالا نباشد، زیرا معمولاً یک کافی شاپ تا 6 ماه پس از افتتاح درآمد خوبی ندارد.

سرمایه، پایتخت

در این مرحله باید تمام جزئیات کسب و کار خود و بودجه لازم برای راه اندازی کافی شاپ را مشخص کنید تا بتوانید به دنبال تامین مالی برای کسب و کار خود باشید. به یاد داشته باشید که سرمایه ای که به دنبال آن هستید باید شامل همه چیز از هزینه های مبلمان، هزینه های ثابت و متغیر تا سرمایه اولیه اضافی باشد.

معمولاً این نوع کسب و کار پس از شش ماه شروع به کسب سود می کند. بنابراین، شما باید پول کافی برای پس انداز آن داشته باشید. شما نمی توانید محصول خود را با حاشیه سود بسیار کم بفروشید یا با جریان نقدی کم شروع کنید. عدم برنامه ریزی صحیح حقوق و هزینه های اولیه یکی از رایج ترین اشتباهات کارفرمایان است.

مدل کافی شاپ خود را مشخص کنید.

اگر می خواهید یک کافی شاپ راه اندازی کنید، بسته به سرمایه ای که دارید می توانید از 1 متر مربع تا 200 متر مربع این کار را انجام دهید.

انواع مدل های قهوه به شرح زیر است:

سیار

کیوسک یا پایه

بیان

بزرگ و مجهز

در ابتدا برای راه اندازی یک کافه به سرمایه زیادی نیاز ندارید و به یاد داشته باشید که می توانید از کوچک شروع کنید و رشد کنید.
 

 

 

 

قبل از افتتاح یک کافی شاپ، در مورد مکان و مشتریان آن تحقیق کنید.

در طول دوره کافی شاپ اساتید بر مشکل مکان و نوع مشتریان تاکید می کنند و از افرادی که علاقه مند به راه اندازی کافی شاپ هستند می خواهند در مورد این دو موضوع تحقیق کافی داشته باشند. به عنوان مثال، یک کافی شاپ برای یک بیمارستان انواع مختلفی از مشتریان خواهد داشت: پزشکان، بیماران، بستگان، پرستاران و مدیران بیمارستان.

این نوع مشتری نوعی غذا و نوشیدنی سفارش می دهد. علاوه بر این، آنها در زمان های خاصی در محل شما حضور خواهند داشت. این بازار با دانشگاه ها کاملا متفاوت است و قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

بعد از راه اندازی کافی شاپ و در حین انتخاب کارمندان حتما یک باریستای آموزش دیده استخدام کنید

اشتباه رایجی که مردم مرتکب می شوند این است که از باریستاهای حرفه ای برای راه اندازی کافی شاپ کمک نمی گیرند و در نتیجه کیفیت اقلام منوی آن ها پایین است. شما به عنوان فردی که می خواهید کافی شاپ راه اندازی کنید باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید یک باریستای حرفه ای و ماهر استخدام کنید در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین می توانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی را از تجهیزات آلفا سفارش دهید.

برای افتتاح یک کافی شاپ حرفه ای، قهوه ساز و تجهیزات لازم را خریداری کنید.

سخت ترین تصمیم در مواجهه با این سوال که چگونه یک کافی شاپ راه اندازی کنیم این است که کدام قهوه ساز را انتخاب کنیم. ماشین های مختلفی وجود دارد: اتوماتیک، فوق اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد. در واقع چندین گزینه وجود دارد. لیست اصلی خرید به شرح زیر است:

قهوه ساز

آسیاب قهوه

نگهداری سرد و گرم (در صورت نیاز)

کافی شاپ

مخلوط قهوه

فر - لوازم جانبی باریستا
 

مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/لیست-کافی-شاپ-های-شیراز

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 28 تير 1402ساعت 13:52 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 6715 |

به روز رسانی به وردپرس 5.1

 


به روز رسانی وردپرس 5.1 یکی از به روز رسانی های اصلی وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک آپدیت اصلی را ارائه می دهد و سپس در روزهای مختلف آپدیت های کوچک را ارائه می دهد که اصطلاحاً متن خود وردپرس است که زیر شاخه ای از نسخه های جدید است. big update. در هر مقاله به معرفی یک آپدیت اصلی می پردازیم و در مورد ویژگی ها و زیرشاخه های آن صحبت می کنیم که می توانید در دانلود مشاهده کنید و به طور خلاصه محتوای به روز رسانی شعب را به روز می کنیم، در ادامه این مقاله من محمد سلحشور هستم. با ما همراه باشید تا در مورد آپدیت اصلی 5.1 و فورک های آن صحبت کنیم.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد وب سایت و وبلاگ است که با استفاده از آن می توانید محتوای (متن، فیلم، تصاویر و هر چیز دیگر) وب سایت خود را با استفاده از نرم افزار system.web مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که ویژگی های خوبی در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین یک نسخه از PostgresKival وجود دارد که کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 ایجاد شد. نام وردپرس توسط Christian Slack یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد از آن روز وردپرس به محبوب ترین و محبوب ترین ابزار تبدیل شده است. برای ساخت وبلاگ و میزبانی سایت برای سرعت و پیشرفت چشمگیر. .

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت در سراسر جهان از این CMS باز می شوند.

به روز رسانی وردپرس

همانطور که گفته شد وردپرس یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت در جهان است، وب سایت های زیادی تحت این CMS وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای ایجاد کرده اند. ما مقاله شما را در مورد طراحی و ویژگی های مهم آن، اما به طور کلی، اولین به روز رسانی خواهیم کرد. این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریت جدید، قالب های جدید و ایجاد قالب بود که با XHTML 1.1 سازگار است (تصویر زیر نسخه 1.1 وردپرس است).
 

وردپرس 5.1

این به روز رسانی در تاریخ 21 فوریه 2019 منتشر شد و نسخه بتا برای اولین بار به دلیل تغییرات این نسخه از وردپرس، بازنگری کلی ویرایشگر در نسخه قبلی 4.9 و تغییرات دیگری که به بسیاری از وردپرس پرداخته شد، منتشر شد. . سایت. ، حل کرد.

مزایا و ویژگی های وردپرس 5.1

TinyMCE به نسخه 4.9.2 به روز شده است.

برخی از مشکلات ویرایش گوتنبرگ را برطرف کرد.

ویرایشگر قدیمی و کلاسیک بهتر کار می کرد

امنیت و سرعت بهبود یافته است

سرعت بالا

اولین چیزی که در مورد این نسخه از وردپرس بسیار حائز اهمیت بود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد سرعت نصب و عملکرد آن بود. افزایش سرعت در حین کار بسیار محسوس بود که قطعا برای هر وبمستری مهم است. این سرعت بهبود یافته امکان دسترسی سریعتر به قسمت های مختلف را فراهم می کند. تصور کنید در حال نوشتن مقاله ای هستید و پس از کلیک بر روی دکمه انتشار، مقاله پس از 1 ثانیه ظاهر می شود و پیام سریع "مقاله منتشر شده" ظاهر می شود. البته فراموش نکنید که سرعت میزبانی شما در اولویت است و برای بهترین نتیجه باید از یک سرویس خوب و پرسرعت استفاده کنید.

گوتنبرگ ایران

به دلیل وجود ویرایشگر انگلیسی گوتنبرگ مورد استقبال بسیاری از مدیران سایت قرار نگرفته است، اما در نسخه 5.1 تیم توسعه وردپرس نسخه فارسی ویرایشگر جدید وردپرس را به وردپرس 5.1 اضافه کرد که بهانه خوبی برای استفاده از گوتنبرگ به جای استفاده از آن است. کلاسیک ویرایشگر است. . در نسخه 5.1 است که تمامی بخش های گوتنبرگ به فارسی تبدیل شده و سهولت استفاده را برای کاربران ایرانی و فارسی زبان بهبود می بخشد.

مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/wordpress-up-5-1/ 
 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 17 تير 1402ساعت 13:52 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 75 |


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد