تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
به روز رسانی به وردپرس 5.1

رادنیور

رادنیوز

به روز رسانی به وردپرس 5.1

 


به روز رسانی وردپرس 5.1 یکی از به روز رسانی های اصلی وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک آپدیت اصلی را ارائه می دهد و سپس در روزهای مختلف آپدیت های کوچک را ارائه می دهد که اصطلاحاً متن خود وردپرس است که زیر شاخه ای از نسخه های جدید است. big update. در هر مقاله به معرفی یک آپدیت اصلی می پردازیم و در مورد ویژگی ها و زیرشاخه های آن صحبت می کنیم که می توانید در دانلود مشاهده کنید و به طور خلاصه محتوای به روز رسانی شعب را به روز می کنیم، در ادامه این مقاله من محمد سلحشور هستم. با ما همراه باشید تا در مورد آپدیت اصلی 5.1 و فورک های آن صحبت کنیم.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد وب سایت و وبلاگ است که با استفاده از آن می توانید محتوای (متن، فیلم، تصاویر و هر چیز دیگر) وب سایت خود را با استفاده از نرم افزار system.web مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که ویژگی های خوبی در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین یک نسخه از PostgresKival وجود دارد که کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 ایجاد شد. نام وردپرس توسط Christian Slack یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد از آن روز وردپرس به محبوب ترین و محبوب ترین ابزار تبدیل شده است. برای ساخت وبلاگ و میزبانی سایت برای سرعت و پیشرفت چشمگیر. .

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت در سراسر جهان از این CMS باز می شوند.

به روز رسانی وردپرس

همانطور که گفته شد وردپرس یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت در جهان است، وب سایت های زیادی تحت این CMS وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای ایجاد کرده اند. ما مقاله شما را در مورد طراحی و ویژگی های مهم آن، اما به طور کلی، اولین به روز رسانی خواهیم کرد. این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریت جدید، قالب های جدید و ایجاد قالب بود که با XHTML 1.1 سازگار است (تصویر زیر نسخه 1.1 وردپرس است).
 

وردپرس 5.1

این به روز رسانی در تاریخ 21 فوریه 2019 منتشر شد و نسخه بتا برای اولین بار به دلیل تغییرات این نسخه از وردپرس، بازنگری کلی ویرایشگر در نسخه قبلی 4.9 و تغییرات دیگری که به بسیاری از وردپرس پرداخته شد، منتشر شد. . سایت. ، حل کرد.

مزایا و ویژگی های وردپرس 5.1

TinyMCE به نسخه 4.9.2 به روز شده است.

برخی از مشکلات ویرایش گوتنبرگ را برطرف کرد.

ویرایشگر قدیمی و کلاسیک بهتر کار می کرد

امنیت و سرعت بهبود یافته است

سرعت بالا

اولین چیزی که در مورد این نسخه از وردپرس بسیار حائز اهمیت بود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد سرعت نصب و عملکرد آن بود. افزایش سرعت در حین کار بسیار محسوس بود که قطعا برای هر وبمستری مهم است. این سرعت بهبود یافته امکان دسترسی سریعتر به قسمت های مختلف را فراهم می کند. تصور کنید در حال نوشتن مقاله ای هستید و پس از کلیک بر روی دکمه انتشار، مقاله پس از 1 ثانیه ظاهر می شود و پیام سریع "مقاله منتشر شده" ظاهر می شود. البته فراموش نکنید که سرعت میزبانی شما در اولویت است و برای بهترین نتیجه باید از یک سرویس خوب و پرسرعت استفاده کنید.

گوتنبرگ ایران

به دلیل وجود ویرایشگر انگلیسی گوتنبرگ مورد استقبال بسیاری از مدیران سایت قرار نگرفته است، اما در نسخه 5.1 تیم توسعه وردپرس نسخه فارسی ویرایشگر جدید وردپرس را به وردپرس 5.1 اضافه کرد که بهانه خوبی برای استفاده از گوتنبرگ به جای استفاده از آن است. کلاسیک ویرایشگر است. . در نسخه 5.1 است که تمامی بخش های گوتنبرگ به فارسی تبدیل شده و سهولت استفاده را برای کاربران ایرانی و فارسی زبان بهبود می بخشد.

مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/wordpress-up-5-1/ 
 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 17 تير 1402ساعت 13:52 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 83 | |