تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
بزرگترین افسانه درباره واکسن هپاتیت افشا شد

رادنیور

رادنیوز

بزرگترین افسانه درباره واکسن هپاتیت افشا شد

 

 

در 95 درصد افراد بالغی که به هپاتیت ب حاد مبتلا هستند نیازی به درمان وجود ندارد. واژه هپاتیت به آسیب کبدی و التهاب این ارگان اشاره دارد. آب این میوه دارای کالری بسیار بالا بوده و دارای خواص متعددی از جمله رفع دل درد کودکان افزایش فشار خون در کسانی که دچار افت فشار هستند و مقاوم سازی لثه و مؤثر در بند آوردن خونریزی لثه میباشد، برگ این درخت دارای خواص طبی فراوان میباشد. وی افزود: هپاتیت B از طریق جلدی منتقل می شود و اغلب حاصل تماس جنسی، مصرف تزریقی مواد، مادر به نوزاد یا احتمال انتقال خون است، می توان از این هپاتیت نیز با واکسن پیشگیری کرد. بعد از پایان درمان هپاتیت ب نیز مانیتور ادامه خواهد داشت تا از عدم عود عفونت اطمینان حاصل گردد. درمان هپاتیت ب نباید بدون مشورت با پزشک متوقف شود زیرا در برخی موارد ویروس سریع عود می کند و سبب ایجاد آسیب شدید کبدی می گردد. 4- سطوح آنتیبادی ضد HCV در برخی از بیماران سرانجام به زیر سطوح قابل سنجش سقوط می کند. آزمایش HCV RNA باید در موارد زیر انجام شود: - افرادیکه تست آنتیبادی مثبت دارند. آنالوگ های نوکلئوتیدی داروهای خوراکی هستند که در درمان هپاتیت ب نقش دارند.

نقش بیوپسی در عفونت HCV چیست؟ ویروس هپاتیت ب می تواند تا مدت ها دور از بدن زنده باقی بماند بنابراین تماس با وسایل آلوده اعم از مسواک و یا تیغ ریش تراش نیز می تواند در انتقال هپاتیت ب نقش داشته باشد. باید بدانید که امکان ابتلای دوباره به این بیماری وجود ندارد .ولی اگر فرد دربدو تولد به این بیماری دچار شود ممکن است بهبود نیابد.هپاتیت ب قابل درمان نیست و نیز داروی خاص و درمانی برای ان وجود ندارد بیشتر مبتلایان بعد از ابتلا به هپاتیت مجدد بهبودی را تجربه میکنند ولی اگر این بیماری مزمن باشد راهی برای درمان ممکن است وجود نداشته باشد . 7- بهبود عملی عفونت که با منفی شدن پایدار HCV RNA نشان داده می شود، ممکن است درکمتر از 15 درصد بیماران واقع شود و علاوه بر آن HCV RNA ممكن است در نسج کبد قابل اندازه گیری باشد. زمانی که درمان شروع می شود، هیستولوژی اولیه کبدی بعنوان پایه (baseline) می تواند در تصمیمگیری برای تنظیم دارویی در بیمارانی که اثرات و عوارض جانبی را تجربه کردهاند، کمک نماید. اگرچه بیوپسی کبد در بسیاری از بیماران مبتلا به عفونت مزمنHCV قبل از آغاز درمان انجام می شود، اما سودمندی بیوپسی روتین مورد بحث دکتر زنان و زایمان تهران و مناقشه است.

برآورد می شود بیش از 250 میلیون نفر در سر تا سر جهان به هپاتیت ب مبتلا هستند و بالغ بر 500000 نفر نیز جان خود را در اثر این بیماری از دست می دهند. وی، هپاتیت B ،C را دو فرم شایع این بیماری دانست و گفت: از آنجایی که هپاتیت B درمان نداشته و درمان ها صرفاً درمان نگهدارنده می باشند، از سال ۷۶ در برنامه واکسیناسیون کشوری واکسن هپاتیت B اضافه شد و هر ساله نیز گروههای پرخطر از جمله دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی، پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی، پرسنل خدمات شهری، آتش نشان ها و طبق آخرین اعلامیه وزارت بهداشت تمامی زندانیان، بیماران مبتلا به دیابت، فشار خون، انواع بیماران دیالیزی، افرادی که سابقه جراحت در جبهههای جنگ داشته، آرایشگران علی الخصوص آرایشگاه های زنانه، علیه هپاتیت B، واکسینه می شوند. 3- تست مثبت الایزا برای anti HCV افرادی که از عفونت پاک شده اند را از کسانیکه عفونت مزمن دارند تشخیص نمی دهد. آزمایشهای anti HCV-Elisa بعد از 8 هفته پس از برخورد با ویروس مثبت می شوند. در بیماری غیرمشخص کبدی که در آنها تست anti HCV منفی است. حتی در بیمارانی که در سرم آنها منفی شده است، هرچند که اهمیت کلینیکی این مسئله چندان مشخص نیست.

از خود میوه، هستهها، برگها و حتی تنه درخت برای موارد دارویی هم میشود استفاده کرد. افراد مبتلا به بیماری هپاتیت مزمن می توانند این ویروس را به دیگران منتقل کنند، حتی اگر هیچ علامتی نداشته باشند. بسیاری از افراد مبتلا به ویژه افراد کم سن و سال علایم کمی دارند یا هیچ علامتی ندارند. به گزارش یاهو نیوز، در سال گذشته توت فرنگی ارگانیک تازه به عنوان منبع شیوع چند ایالتی هپاتیت آ در امریکا شناخته شد. سابقه و هدف: با توجه به شیوع هپاتیت B و عوارض ناشی از بیماری و اهمیت پیشگیری از آن در سطح گسترده و با توجه به گزارشات ضد و نقیض در مورد میزان اثربخشی واکسن هپاتیت B به روش داخل جلدی و با توجه به عدم گزارش و یا لااقل عدم دسترسی به سابقه ای تحقیقاتی از آن در کشور و به منظور مقایسه تاثیر تزریق واکسن هپاتیت B به روش های داخل عضلانی و داخل جلدی این تحقیق بر روی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کاشان در سال 76-1375 انجام شد. فقط تعدادی از افراد مبتلا به هپاتیت B علائم بیماری را معمولا ۲ یا ۳ ماه پس از قرار گرفتن در معرض ویروس هپاتیت B نشان می ­دهند. تحقیقات زیادی انجام شده است که نشان میدهد آلیسین موجود در سیر میتواند با اصلاح رژیم غذایی به بهبود سرطان کبد غیر الکلی (NAFLD) کمک کند.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 25 مرداد 1402ساعت 14:45 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 27229 | |