تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
پلاگین تغییر مسیر ویدیو

رادنیور

رادنیوز

پلاگین تغییر مسیر ویدیو

 


یکی از موضوعات مهم در سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت، عناوینی است که به هر دلیلی تغییر می کنند. ممکن است مقاله یا صفحه ای در وب سایت خود داشته باشید که بخواهید URL را تغییر دهید یا به صفحه دیگری هدایت کنید. یک راه حل برای این کار انتقال صفحه مورد نظر به صفحه جدید است. ریدایرکت ها به طور کلی به دو دسته ریدایرکت های 301 و 302 تقسیم می شوند، همانطور که می دانید ریدایرکت 301 تغییر آدرس دائمی و 302 تغییر آدرس است. به طور کلی، این چیزی است که باید یاد بگیرید که در صورت تغییر در موضوع و عناوین جدید، عنوان صفحات داخلی را تغییر دهید. در این مقاله نحوه کار با افزونه Redirection وردپرس را به شما آموزش میدهم. نکات مهم زیادی در این مقاله وجود دارد که پیشنهاد می کنیم تا انتها مطالعه کنید. با مدیر وب سایت مجله بلاگتون تماس بگیرید.

تغییر مسیر آدرس ها در سایت

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد، یکی از مشکلات عمده در انتقال آدرس های قدیمی وب سایت به آدرس های جدید، تغییر مسیر است. تغییر مسیر به روش های مختلفی انجام می شود، یکی در قسمت CMS و دیگری با قرار دادن کد و آدرس در htaccess. یک راه حل رایج در وردپرس استفاده از یک افزونه و در نظر گرفتن یافتن بهترین افزونه برای آن است. یکی از افزونه هایی که از نظر امنیت و انعطاف پذیری و برای مسائلی مانند افت کیفیت سایت قابل استناد است، افزونه وردپرس به نام ریدایرکت است. این افزونه دارای ویژگی ها و عملکردهای زیادی است که در ادامه این مقاله برای شما بررسی کرده ایم. با ما بمان.

اهمیت ارجاعات

یکی از موضوعاتی که می خواهیم در این بخش از مقاله بررسی کنیم، اهمیت تغییر مسیر است. بارگیری مجدد معمولاً باید زمانی اتفاق بیفتد که به صفحه دیگری منتقل می‌شوید یا آدرس (URL) یک صفحه را به هر دلیلی تغییر می‌دهید، و ممکن است گاهی بخواهید صفحه‌ای را برای صفحه دیگری در سایت تأیید کنید. البته ریست همیشه صفحات داخلی وب سایت ها نیست و زمانی که قصد تغییر دامنه وب سایت خود را دارید، باید آن را نیز سازماندهی مجدد کنید. حال اگر می خواهید آدرس صفحات داخلی وب سایت خود را به صفحات جدید تغییر دهید، باید یک افزونه یا چیزی بسازید. پیشنهاد ما این است که از افزونه ای برای ذخیره و بررسی آسان آدرس ها استفاده کنید تا در انجام تغییرات در آینده با مشکلات جدی مواجه نشوید.

افزونه ریدایرکت برای ریدایرکت های وردپرس

افزونه های زیادی برای این عملکرد وجود دارد که به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد سایت وردپرس خود داشته باشید. اما امروز برای سهولت کار افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که نصب های زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد و سال هاست که از این افزونه برای بازیابی آدرس ها استفاده می کنیم. افزونه Redirection Redirection یک افزونه ویژه برای ریدایرکت های 301 و 302 است که حجم کمی نسبت به افزونه های مشابه دارد و راه کار رایگانی را برای شما به ارمغان می آورد.

آموزش کار با افزونه Redirection

شما می توانید این افزونه را به دو صورت نصب کنید، یکی با دانلود افزونه در انتهای این مقاله و نصب آن بر روی هاست خود و دیگری با مراجعه به قسمت افزونه ها در داشبورد وردپرس خود و انتخاب گزینه افزودن. مطابق تصویر زیر

هنگامی که در صفحه افزودن افزونه های وردپرس قرار گرفتید، اگر افزونه ای را دانلود کرده اید، می توانید آن را از بالای صفحه نصب و فعال کنید. در غیر این صورت باید از طریق قسمت اصلی عبارت redirection را در کادر جستجو وارد کرده و جستجو کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه برای مدیریت آن باید از پیشخوان وردپرس به قسمت tools رفته و Redirect را انتخاب کنید تا وارد قسمت مدیریت این افزونه شوید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر به قسمت پیشخوان افزونه ریدایرکت هدایت می شوید. این شمارنده افزونه گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید ریدایرکت های مورد نظر خود را از طریق این صفحه ایجاد کنید.

پایان

در این مقاله سعی کردیم آموزش کار با افزونه های ریدایرکت را بررسی کنیم. برای یادگیری بهتر، باید ویدیویی را که در این مورد تهیه شده است تماشا کنید. در این ویدیو مهم ترین مواردی که ممکن است برای شما مفید باشد را بررسی کردیم. از طریق لینک زیر می توانید ویدیوی ریدایرکت را مشاهده کنید.

 

ادامه پست:  https://blogten.ir/redirection-scr-p/
 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 16 تير 1402ساعت 13:27 توسط FTG201 | تعداد بازديد : 73 | |